Залишити заявку
slider-1
Швидко перевеземо Ваш офіс!
slider-2
Старий офіс в новому приміщенні
slider-3
Дбайливо запакуємо кожен дріт
Гортати вниз
Офісний переїзд

Чи плануєте офісний переїзд компанії, філії або невеликого відділення? Скористайтеся професійною допомогою, щоб все пройшло максимально швидко, якісної і без будь-яких нюансів. Співробітники нашої компанії впораються з будь-яким завданням. Вам не доведеться думати про те, як упакувати обладнання або який підібрати транспорт. Всі роботи виконають експерти своєї справи, що забезпечить необхідну оперативність, виключивши псування майна. Щоб переконатися в простоті і зручності сервісу, достатньо залишити заявку для зв'язку з менеджером!

image-advantages-1
Для нашої команди немає перепон. Відсутність ліфта, 30-й поверх, неповороткий диван - довірте нам.
image-advantages-2
Перевеземо ваш офіс в будь-яку точку міста і на будь-який поверх.
image-advantages-3
Гарантуємо не тільки комфортний, але і швидкий переїзд. Вам просто потрібно вказати час, а все інше зробить наша команда.
image-advantages-4
Надаємо значення кожної деталі і забезпечуємо максимальну безпеку для вашого майна.

переїзд

Переваги компанії « КЕНГУРУ »

Мувінгова компанія « КЕНГУРУ » надає можливість скористатися професійними послугами на максимально вигідних умовах. Об'єднуючи великий досвід сумлінних співробітників з сучасним технічним забезпеченням, менеджери нашої компанії знаходять прості рішення для виходу зі складних ситуацій. Завдяки цьому, ви зможете максимально швидко приступити до роботи в новому приміщенні, не втрачаючи час на розбирання і упаковку паперів, меблів, обладнання.

Ключові переваги нашої компанії:

  • Оптимізація вартості завдяки детальним розрахунками кожної операції.
  • Повне дотримання умов і побажань клієнта.
  • Ретельна розробка плану переїзду з урахуванням можливих ризиків.
  • Дотримання обумовлених термінів, гарантія дбайливого ставлення до майна.
  • Повний список супутніх послуг, включаючи розбирання, упаковку і складання, а також прибирання та вивезення сміття.

Вартість офісного переїзду розраховується індивідуально для кожного випадку. Для цього достатньо надати основну інформацію менеджеру або подати запит через форму зворотного зв'язку, вказавши необхідні дані.

наші тарифи
Одноповерховий офіс
Одноповерховий офіс
Двоповерховий офіс
Двоповерховий офіс
Триповерховий офіс
Триповерховий офіс
Чотири і більше поверхів
Чотири і більше поверхів

переїзд

Як ми працюємо?

Послуги надаються в режимі 24/7, що дозволяє організувати офісний переїзд, без шкоди бізнесу. Після зв'язку з менеджером співробітництво реалізується в такому порядку.

Підбір опцій і узгодження умов

Клієнт вказує умови, на підставі яких менеджер складає перелік необхідних опцій або відразу формує запит. З урахуванням побажань і вимог розробляється чіткий план дій, що ідеально вписується в бізнес-графік. Оптимальний варіант — замовлення офісного переїзду під ключ. Такий підхід дозволяє виключити будь-які нюанси, пов'язані з помилковими розрахунками або непрофесійно виконаною роботою.

Підготовка предметів

Згідно з розробленим планом, виконується демонтаж і розбирання обладнання, техніки, меблів, деталей інтер'єру, інших офісних речей. Щоб виключити найменшу ймовірність пошкоджень поверхонь при перенесенні і перевозі, всі предмети упаковуються.

Для упаковки використовуються фірмові матеріали, які підбираються виходячи з типу, особливостей конструкції, розмірів перевезених об'єктів. Як правило, комбінуються картонні коробки зі спеціальною плівкою, полімерними підкладками, іншими пристосуваннями.

Навантаження й транспортування

Організована команда вантажників на чолі з бригадиром перемістить всі предмети на вулицю і акуратно занурить в заздалегідь підготовлений транспорт. Завдяки тому, що кожен співробітник ідеально розуміє всі процеси і знає свої обов'язки, робота виконується максимально оперативно і точно. Для перевезення використовуються автомобілі підходящої вантажопідйомності з власного автопарку. При роботі з важкими або габаритними об'єктами використовується допоміжне обладнання.

Вивантаження та збирання

Не потрібно турбуватися про те, хто буде розставляти офісні меблі та техніку. Після вивантаження предметів співробітники розпакують меблі й устаткування, встановлять предмети в зазначеному порядку і виконають підключення. Приступайте до роботи в новому офісі на вже звичних робочих місцях.

Переконайтеся в привілеї співпраці з професіоналами, залишивши заявку на дзвінок. Для нас важливий кожен клієнт і репутація, яку можна сформувати тільки сумлінно виконуючи свою роботу. Ми подбаємо про переїзд, щоб ви далі могли успішно розвивати свою справу!